Viac než polovica Slovákov chodí do nákupných centier každý týždeň, zvyčajne stihnú všetko vybaviť za dve hodiny

Drvivá väčšina návštevníkov (takmer 80 %) vybaví všetko potrebné do dvoch hodín.
Drvivá väčšina návštevníkov (takmer 80 %) vybaví všetko potrebné do dvoch hodín.
Projekt Čistinky predstavuje dlhodobú iniciatívu spoločnosti Lidl Slovenská republika, ktorej cieľom je zlepšovať kvalitu verejných priestranstiev a podporovať komunitný život naprieč Slovenskom.
Na svoje si pre jej hravý a edukačný charakter prídu najmä školské výpravy a rodiny s deťmi.
Viaceré výskumy sú financované zo slovenských projektov.
Návrh obnovy ráta s ponechaním využitia stavby ako administratívnej budovy.
Pričom pekárne a kaviarne často stanovujú minimálnu platbu, kedy je možné použiť kartu.
Začiatkom tohto mesiaca sa Spojené štáty dohodli na prímerí s hútíjskymi povstalcami.
Vodohospodárska výstavba umožňuje prehliadky vnútorných priestorov vodného diela iba organizovaným skupinám.
Generácia Z, často nazývaná aj ako digitálni domorodci, trávi na sociálnych sieťach stále viac a viac času.
Nominácie budú otvorené do 9. septembra prostredníctvom online formulára na stránke www.romaspirit.sk.
Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies