Rozsvieťme Eiffelovku po každom zápase na UEFA EURO 2016

Orange ako oficiálny sponzor a telekomunikačný partner Majstrovstiev Európy UEFA EURO 2016 dáva fanúšikom jedinečnú možnosť rozsvietiť Eiffelovu vežu vo farbách vlastnej krajiny.

BRATISLAVA 1. júna (WBN/PR) – Dňa 14. apríla, Orange – oficiálny sponzor a telekomunikačný partner Majstrovstiev Európy UEFA EURO 2016, odštartoval svoju novú globálnu sponzoringovú platformu pod názvom „Orange Sponsors You„, ktorej cieľom je postaviť do centra pozornosti práve fanúšikov a prejaviť im uznanie za ich vášeň pre futbal. Aj preto Orange už do dnešného dňa ponúkol fanúšikom možnosť získať viac ako 3 000 vstupeniek a 200 VIP balíčkov, ktoré ako bonus zahŕňajú aj možnosť zúčastniť sa prípravy tímov pred zápasmi. Včera Orange v 28 krajinách sveta spustil novú globálnu televíznu reklamnú kampaň, v ktorej si v hlavnej úlohe zahral Zinedine Zidane. Ten v nej posiela svojich asistentov prehľadať celý svet, aby Orangeu pomohol nájsť najväčších futbalových fanúšikov. Tento „medzinárodný inzerát na fanúšikov“ bude už čoskoro podporený jedinečným 360° filmom. Ten sa na stránke www.orangesponsorsyou.com objaví už 6. júna.

Ukážte svoju vášeň k futbalu a rozsvieťte Eiffelovu vežu

Od 10. júna ponúkne Orange v spolupráci s mestom Paríž fanúšikom šancu spolupodieľať sa na vytvorení jedinečnej veľkolepej svetelnej šou v Paríži. Tak, ako sa bude súťažiť na ihrisku, tak budú môcť medzi sebou rozohrať zápas aj fanúšikovia, ale „digitálny“. V rámci oslavy futbalového zanietenia, práve fanúšikovia budú môcť ovplyvniť to, v akých farbách sa rozsvieti jedna zo svetovo najznámejších pamiatok – Eiffelova veža. Každý večer, 10 minút po záverečnom hvizde posledného zápasu dňa, sa rozsvieti farbami krajiny, ktorá v daný deň získala najväčšiu podporu fanúšikov na sociálnych sieťach. Navyše, na „Eiffelovke“ bude prenášaný aj výber najlepších povzbudzujúcich odkazov od fanúšikov. Naživo budú môcť ľudia na celom svete sledovať túto svetelnú šou na stránke OrangeSponsorsYou.com.

Kliknutím na linku sa otvorí video o aktivite s Eiffelovou vežou.

Beatrice Mandina, Výkonná riaditeľka Komunikácie a marketingu značky Orange povedala: „Vďaka hlavnému mestu Paríž sme posunuli našu ambíciu postaviť práve fanúšikov do žiary reflektorov ešte ďalej. Dávame im totiž možnosť rozhodnúť, akú úlohu zohrá Paríž a Eiffelova veža pri oslavách podujatia UEFA EURO 2016. Ide o jedinečnú príležitosť, kedy Orange interaktívne vtiahne fanúšikov do procesu prípravy osláv futbalového sviatku UEFA EURO 2016.“

„Partnerstvo medzi mestom Paríž a Orangeom vytvorilo príležitosť na využitie tejto výnimočnej pamiatky Parížanov a všetkých návštevníkov Paríža, ktorí sa tu spolu stretnú kvôli spoločnej vášni pre futbal a hodnotám športu. A to priamo podporuje našu túžbu urobiť z tohto európskeho turnaja populárnu a slávnostnú udalosť, ktorej súčasťou bude každý jeden futbalový fanúšik,“ povedal Jean-Francois Martins, asistent starostu Paríža zodpovedný za oblasť športu a cestovného ruchu.

Ktokoľvek z ľubovoľného miesta na svete, či už je zákazníkom Orangeu alebo nie je, sa môže do aktivity zapojiť úplne jednoducho – prostredníctvom sociálnych sietí (Facebook, Twitter alebo Instagram) a hashtagov #OrangeSponsorsYou a #obľúbenej krajiny, ktorej mužstvo v daný deň odohrá zápas (napríklad #OrangeSponsorsYou #SVK pre Slovensko). Stačí takúto kombináciu hashtagov pripojiť k svojej zdieľanej fotke alebo videu, a tým sa zapojiť do merania „fanúšikovskej podpory“, ktoré prebieha v každý deň zápasov medzi 08.30 – 21.30.

Staň sa oficiálnym „Fanúšikom zápasu“ – exkluzívne s Orangeom
Ešte aj počas každého zápasu sa budú hľadať priamo na štadiónoch tí najlepší fanúšikovia. Tých Orange predstaví celému svetu a označí ich titulom „Fanúšik zápasu“. V polčase zápasu sa na veľkoplošných obrazovkách po celom štadióne, na Eiffelovej veži i na sociálnych sieťach Orangeu zobrazia zábery najzanietenejších fanúšikov, ktorí sa nachádzajú na štadióne. Tým budú zaradení do užšieho výberu „Fanúšika zápasu“. Najlepší z najlepších budú po skončení zápasu pozvaní na „trávnik“, aby si prebrali oficiálnu trofej predstavenú Orangeom a UEFA.

Na výber „Fanúšika zápasu“ Orange zostavil špeciálny tím fotografov, ktorí budú po štadiónoch sledovať fanúšikov a nakoniec vyberú tých, ktorí preukážu najväčšiu vášeň a podporu svojmu tímu.

Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

1. júna 2016

Odporúčané články